
Rejestry i ewidencje
Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku prowadzi następujące rejestry i ewidencje:
- rejestr kancelaryjny korespondencji przychodzącej i wychodzącej - rejestr skarg i wniosków, petycji - rejestr wyjaśnień udzielanych w trybie art. 13 pkt 11 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych - rejestr wniosków i korespondencji w sprawie udostępnienia informacji publicznej - rejestr kontroli wewnętrznych i zewnętrznych - ewidencję tytułów wykonawczych - ewidencję osób zatrudnionych i zwolnionych - ewidencję zarządzeń Prezesa Izby - ewidencję uchwał Kolegium Izby - ewidencję uchwał składów orzekających - rejestr czynności przetwarzania danych osobowych Zasady przygotowania oraz obiegu dokumentów w Izbie określa Instrukcja kancelaryjna Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku.
Archiwum Izby działa na podstawie Instrukcji, która określa organizację i zakres działania archiwum zakładowego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku oraz zasady i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną powstającą w związku z działalnością Izby.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Kierownik Biura Beata Futyma-Suska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Tessmer |
Data wprowadzenia: | 2013-06-06 11:04:28 |
Opublikował: | Marcin Tessmer |
Data publikacji: | 2013-06-06 11:09:34 |
Ostatnia zmiana: | 2022-05-12 12:48:46 |
Ilość wyświetleń: | 11317 |